Curs NLP Business

NLP Business este un curs NLP special conceput si optimizat pentru a aduce beneficii organizatiilor sau echipelor omogene.

Tehnicile si instrumentele NLP si-au aratat de multa vreme utilitatea in sfera afacerilor si a sustinut organizatii mai mici sau mai mari sa-si atinga obiectivele de business peste tot in lume.

NLP-ul este cu siguranta “diferenta care face diferenta” acolo unde oamenii au de comunicat in vederea generarii de rezultate.

Integrarea educatiei NLP  in toate departamentele organizatiei poate reprezenta un pas important catre performanta, o schimbare evolutiva cu efecte rapide in toate ariile de business: strategie, obiective si indicatori financiari, marketing relational, operatiuni si procese, resurse umane, comunicare si cu cresterea satisfactiei si increderii tuturor grupurilor interesate de viata organziatiei.

Curs NLP Business ofera urmatoarele avantaje :
  • Adaptabilitate: continutul si metoda de livrare este modificata in functie de structura domeniului de activitate cu focus pe situatii curente de business;
  • Flexibilitate: se pot forma grupe diferite din cadrul aceleasi organziatii ;
  • Timp redus de livrare a trainingului;
  • Suport si consultanta in implementarea pe echipe;
  • Accesibilitate si disponibilitate pentru cost negociabil.
Perioada de derulare a proeictului este de 3-4 luni, iar pachetul complet de servicii cuprinde:
  • Analiza si evaluare dupa criteriile stabilite de EliteNLP;
  • 7 zile de training/  un numar total de 70 ore;
  • 3 sesiuni de coaching de grup pentru fiecare grupa participanta;
  • 3 sesiuni de coaching individuale pentru fiecare participant;
  • 3 ateliere de intervizare si colectare feed-back;
  • 1 teambuilding.
Organizarea cursului se desfasoara dupa cum urmeaza:
  • Grupa de participanti este de minim 8 persoane;
  • Programul pentru training si agenda de activitati pentru implementare se stabilesc in functie de posibilitatile organizatiei;
  • Investitia si pachetul final de servicii se negociaza.
Beneficiile programului de training NLP Business:
  • Angajat: este capabil sa-si realizeze task-urile intr-un mod performant;
  • Om de vanzari: decodarea strategiilor si a tiparelor inconstiente ale clientului il va ajuta sa adapteze oferta in functie de nevoile si asteptarile reale ale clientului;
  • Manager: va intelege cum functioneaza fiecare membru din echipa sa si va reusi sa-si adapteze planul de dezvoltare in functie de strategia individuala de motivatie. Are sansa sa conduca schimbarea avand suportul intregii echipe si sa aduca valoare in situatiile de criza asemeni marilor leaderi;
  • Membru echipa de proiect: sa identifice si sa creeze valoarea necesara care va dinamiza si va transforma echipa , sa aduca aport de creativitate.
  • Marketing: sa modeleze in mod ecologic perceptia clientului despre brand si  produs;
  • Call Center: va putea gestiona cu usurinta relatia cu clientii dificili, va ramane orientat catre solutie si cresterea satisfactiei clientului;
  • Dezvoltarea mediului si a culturii organizationale: performanta individuala si de grup, ecologia si respectul fata de clientul interen si extern, intelegerea misiunii si valorilor organizationale sunt premise pentru a dezvolta un mediu pozitiv, de learning si dezvoltare.
  • Client: devine fun si suporter pentru organizatiile in care are incredere;
  • Grupuri interesate: faciliteaza relatiile de schimb cu toate grupurile interesate de viata organizatiei.

 

          Aplica pentru organizatia ta!                  Contact

 

Newsletter
RSS Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primesti gratuit pe email pdf-ul ''CODUL SUCCESULUI PERSONAL''.
Facebook